(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Tuesday, February 1, 2011

qaseh jiwaku

dah lama sangat aku tak hupdate my 'CQ' ni kan..oke2..macam2 perkara berlaku kat aku ni,hari2 aku semakin hari semakin sibuk..wah22~~!!da mcm YB ni kebiziannya hehe..^__^

Macam2 la yg berlaku sepanjang bulan 1 dalam tahun 2011 ni..antaranya

  • aku memang sah2 jadi seorang yang 'giler' bcoz of da macam2 beban aku dapat dalam satu masa
  • aku juga di istiharkan sebagai 'driver' kepada diri aku dan adik2 ku..
  • aku mula kenal siapa pemandu yang sopan or tidak hak3...
  • hampir2 melayang nyawa pabila memandu dalam keadaan marah..tension..kecewa..
  • puas bila dapat potong 'da ego man' mase memandu < berlagak nak mam... mse drive,last2 kne tggal jauh coz lori potong dia hahahaha ^_^
  • baby sitter..wah!!aku puas coz aku dapat realitikan perasaan keibuan ni bila sikit sebanyak aku mengasuh anak kepada sepupu ku..naluri keibuan tu mkin menjadi2..
  • HATI..ntah la aku pun tak paham ape ntah makna perkataan tu..
  • aku dah tak ada perasaan kot,tapi aku masih sayang dan tetap sayang...ala normal la kan,lam phubungan ni..
  • tapi..sampai bila yer??
  • kerana terlalu menjaga hati aku juga yang sakit....
  • tahun baru macam tahun2 sebelum ni juga....
  • ada satu 'mimpi' yang terbest dalam hdup aku,dah lama aku impikan dan iany akan jadi mimpi saje sampai bila2 kan...
  • aku dah penat menangis sepanjang tahun ni...
  • Oh Lelaki ! samapi bila nk jadikan hati aku ni barang mainan kamu??
  • CINTA...cahaya gelap bagiku sehingga aku ketemu 'dia' namun sekarang aku tak tahu apa penyelesaiannya...aku masih sayangkan dia,tetap sayangkan diaa...
  • aku da lama x jengok "CQ" ak tak pasal2 ak di tag oleh saudara fofulor ini incik apihelnino < sat g aku jawab na..d jadikan entry..ahaks~~
  • oke cukup jap g aku sambung sesuatu TENTANG HATI..

2 comments:

  1. hurm..hurm..hurm..huhuhu..no komen

    ReplyDelete
  2. hurm..trimas sbb tggl jejak walaupon xkomen :p

    ReplyDelete

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers