(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Tuesday, April 26, 2011

juz for you

awak..selami lah isi hati ni..only for u mr.H (*v*)


  • Bermula dengan hari 'serius' kita..mulai hr tu sy dah pasang niat bahwa sy akan keluarkan awk dr derita awk melalui kasih dan sayang sy yg ikhlas untuk awk.
  • saya menjadi seorang yang banyak tanya apabila awak dah mula mewarnai hati saya..akhirnya sy lupakan soal 'banyak tanya' bila awak dah mula rimas (sebenarnya sy bkn nk bz-body,tapi hanya kerana dlm hati sy sentiasa ada awak dan sering terfikirkan awk..maafkan saya)
  • saya mengaku sy tak pandai nak ambik hati awak berbanding 'dia' yg hadir sebelum sy dlm hdup awk..namun sy tetap berusaha untuk gembirakan awak sentiasa..keluarkan awak dr segala macam 'rasa' yang awk lalui.
  • dalam hati saya penuh dengan 'syak wasangka' namun semua tu sy padam dengan limpahan kasih yg tak terbelah bahagi untuk awak..sebab satu,sy sayangkan awak.
  • sy mula sedar wk selalu memuji si'dia' tanpa awak sedar akan terlukanya perasaan sy..hanya air mata yg menemani awak..sy cemburu namun sy tak pernah nak luahkan dekat awak,sebab tak nak hal ni akn 'spoilkan mood' awak.
  • setiap butuir bicara,setiap patah perkataan..sy sentiasa fikirkansebelum sy bertutur dengan awak,walau msj sekalipun..brapa kali sy taip kemudia saya delete..semata-mata berusaha keras untuk tidak melukakan hati awak.
  • setiap kali perjalanan ulang alik awak ke tempat kerja..semuanya saya dah set kn kt kepala sy ni..waktu bila awak sampai,waktu bila awak rehat dan waktu bila awak balik..hanya kerana saya risaukan awak..setiap waktu2 yang tiba,sy mesti bersedia dengan fon untuk tunggu mesej atau call dari awk...(awak dpt tak bayangkan kalau tiada satu perkhabaran pun dr awak,betapa hati saya risau memikirkan awak..sy tak pernah tunjuk apa yg saya rasa...)
  • saya sangat2 bahagia bila melihat awak sentiasa tersenyum..saya faham awak cuba melupakan derita awk..sy sentiasa menyokong awak..sy tak pernah halang awak dari memori lepas awak..saya hanya ingin menjadi seorang pendengar,seorang teman dan segalanya untuk awak..sedaya upaya saya cuba fahami jiwa awak..walaupun hati saya terpaksa saya lupakan macam mana bentuk perasaannya.
  • cukuplah sekadar secebis kasih dan sedikit perhatian dari awak untuk saya berada dalam hati awak..bahagia saya dengan awak...
  • semua apa yang dah buat adalah ikhlas untuk awak tanpa menanti satu balasan pun,apa yang saya buat saya harap awak dpat nilai setinggi mana kasih dan sayang saya untuk awak walau di saat saya memerlukan awak..awk selalu tak de =)
  • selagi apa saya mampu lakukan seorang diri,saya akan lakukan sedaya upaya...tanpa menantikan pertolongan dari awak.
  • saya harus redha atas apa yang bakal berlaku antara kita lepas ni..cuma satu,awak perlu ingat sampai bila2..kasih dan sayang saya tak akan berganjak untuk awak walaupun suatu masa nanti awk dah bertemu kebahagian lain..=)
  • saya sedar,saya tak secantik si 'dia' yg pernah hadir dalam hidup awk..sy tak setanding 'dia'..sy kurang banyak dr si 'dia'
  • andai ada yang sanggup untuk tak tidur malam memikirkan hal awak,ada yang sanggup sediakan bekal tuk bekalan awak,ada yang sanggup untuk seniasa ada masa awk memerlukan seseorang,ada yg sanggup menjaga awak dr segala hal..sakit awk ada yang sanggup jaga..saya redha untuk mengundur diri..sy sedar siapa sy..=)
  • Tiada apa yang perlu sy tangisi lg..walau hati berat menanggung beban namun sy hanya mampu tersenyum untuk merawati hati sendiri..=)
  • awak seorg yg baik..untung sesiapa yang menjadi pujaan hati awak..bahagia dia sampai ke syurga jannah(sy pernah menyimpan hasrat...namun setakat mn akan tercapainya,sy tak pasti ...=) .. )
  • selagi masih ada rasa ini..sy hanya akan simpakan kewujudannya...
  • walau awak tak tahu akan kewujudan BLOG ni..saya tak amek hati..sebab awak tak pernah tanya akan semua ni
  • saya tahu awak selalu mengikuti perkembangan si 'dia' melalui blog kepunyaannya....walau awak tak tahu sy mengetahuinya hehehe
  • terima kasih krn awak berjaya mencuri hati sy..=)
**Maaf andai luahan hati ini menyakitkan mata2 yang membacanya..namun apakan daya...hanya alam maya ini sahaja cara untuk aku melepaskan segala keluh kesah ini..^_^

-nabka-

Tuesday, April 19, 2011

♥♥bertandang lagi...

|cute sangat cartoon ni|


Orang cakap..cinta tak perlu di paksa,cinta tak perlu di ungkaikan..cinta penuh misterikan..^_^

Apa yg aku ngarotkan ni ntah la..

Aku hargai kehadiran si dia walau keadaan kehadiran itu agak kureng bagi sesiapa,namun untuk aku..aku menerima seadanya dia..aku mulai 'rasa' pabila kami bertukar gambar..dia dapat menerimaku seadanya walaupun lewat memberi jawapannya..aku juga dapat menerima seadanya dia..akhirnya bermula la detik perkenalan antara kami..(sungguh indah bila di kenang..syukur Alhamdulillah)^_^

Bermula dengan episod ni,aku berubah menjadi seorang yang 'peramah'..setiap hari mesti ada soalan yg aku usulkan..sampaikan dia naik jemu jgk melayan aku hehe..aku pun kurangkan lah perangai 'sasau' aku tu bila si dia menegurnya..aku terima dengan hati terbuka(terima kasih sebab sudi tegur kelemahan ku)....Aku menggunakan teknik memahami pasangan..aku cuba sedaya upaya untuk memahami si dia,agar antara kami tak kan berlaku selisih paham..namun sedangkan lidah lagi tergigit,ni kan pulak kami n..sampai gigit bantal gak la duk 'bercakor' hehehe normal la semua tu kan..tapi aku tak suka biarkan semua ni bertangguh..secepatnya akan aku selesaikan.So kami lalui hari-hari seperti biasa la..kebetulan pulak "celcom" ada buat SALE..so hari-hari kami ada la penjimatan sedikit..Trimas CELCOM..^_^

EPISOD TAK DAPAT DI LUPAKAN

Aku berpeluang untuk siapkan 'bekal' untuk si dia ^_^..ahai suweettnye bila terkenang balik..padahal aku ni bukanlah dalam golongan pandai masak pon..juz untuk cuba-cuba tu tak de hal la kan..Sampai sekarang aku tak jangka apa yang aku buat tu..dejavu pulak rasanya..hehehe..itu bab breakfast yg sempat aku sediakan..

Tak masuk pulak lunch kot yg dapat aku siapkan untuk si dia..aku tak sangka pulak aku jadi serajin itu..masak kan untuk si dia..wahh!!sangat tidak dapat ku sangkakan ^_^
**aku nak mengaku,aku tak sampai ati lak nak basuh bekas 'bekal' yang si dia kasi balik tu..adoi sekali aku tengok,dah macam rasa dia ada je dekat dengan aku..(aku tahu ramai yang meluat duk membacainya pun....namun apa aku peduli pun..ini belog aku,aku punyai suka la pun..:D)


untuk incik boipren aku . . . nak pesan dekat kamu ni. . . walauapa pun,setiap apa yang keluar dari mulut kamu..sikit pun tak jejaskan sayang aku padamu oke titik !!!^_^

-nabka-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers