(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Tuesday, April 19, 2011

♥♥bertandang lagi...

|cute sangat cartoon ni|


Orang cakap..cinta tak perlu di paksa,cinta tak perlu di ungkaikan..cinta penuh misterikan..^_^

Apa yg aku ngarotkan ni ntah la..

Aku hargai kehadiran si dia walau keadaan kehadiran itu agak kureng bagi sesiapa,namun untuk aku..aku menerima seadanya dia..aku mulai 'rasa' pabila kami bertukar gambar..dia dapat menerimaku seadanya walaupun lewat memberi jawapannya..aku juga dapat menerima seadanya dia..akhirnya bermula la detik perkenalan antara kami..(sungguh indah bila di kenang..syukur Alhamdulillah)^_^

Bermula dengan episod ni,aku berubah menjadi seorang yang 'peramah'..setiap hari mesti ada soalan yg aku usulkan..sampaikan dia naik jemu jgk melayan aku hehe..aku pun kurangkan lah perangai 'sasau' aku tu bila si dia menegurnya..aku terima dengan hati terbuka(terima kasih sebab sudi tegur kelemahan ku)....Aku menggunakan teknik memahami pasangan..aku cuba sedaya upaya untuk memahami si dia,agar antara kami tak kan berlaku selisih paham..namun sedangkan lidah lagi tergigit,ni kan pulak kami n..sampai gigit bantal gak la duk 'bercakor' hehehe normal la semua tu kan..tapi aku tak suka biarkan semua ni bertangguh..secepatnya akan aku selesaikan.So kami lalui hari-hari seperti biasa la..kebetulan pulak "celcom" ada buat SALE..so hari-hari kami ada la penjimatan sedikit..Trimas CELCOM..^_^

EPISOD TAK DAPAT DI LUPAKAN

Aku berpeluang untuk siapkan 'bekal' untuk si dia ^_^..ahai suweettnye bila terkenang balik..padahal aku ni bukanlah dalam golongan pandai masak pon..juz untuk cuba-cuba tu tak de hal la kan..Sampai sekarang aku tak jangka apa yang aku buat tu..dejavu pulak rasanya..hehehe..itu bab breakfast yg sempat aku sediakan..

Tak masuk pulak lunch kot yg dapat aku siapkan untuk si dia..aku tak sangka pulak aku jadi serajin itu..masak kan untuk si dia..wahh!!sangat tidak dapat ku sangkakan ^_^
**aku nak mengaku,aku tak sampai ati lak nak basuh bekas 'bekal' yang si dia kasi balik tu..adoi sekali aku tengok,dah macam rasa dia ada je dekat dengan aku..(aku tahu ramai yang meluat duk membacainya pun....namun apa aku peduli pun..ini belog aku,aku punyai suka la pun..:D)


untuk incik boipren aku . . . nak pesan dekat kamu ni. . . walauapa pun,setiap apa yang keluar dari mulut kamu..sikit pun tak jejaskan sayang aku padamu oke titik !!!^_^

-nabka-

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers