(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Tuesday, April 26, 2011

juz for you

awak..selami lah isi hati ni..only for u mr.H (*v*)


  • Bermula dengan hari 'serius' kita..mulai hr tu sy dah pasang niat bahwa sy akan keluarkan awk dr derita awk melalui kasih dan sayang sy yg ikhlas untuk awk.
  • saya menjadi seorang yang banyak tanya apabila awak dah mula mewarnai hati saya..akhirnya sy lupakan soal 'banyak tanya' bila awak dah mula rimas (sebenarnya sy bkn nk bz-body,tapi hanya kerana dlm hati sy sentiasa ada awak dan sering terfikirkan awk..maafkan saya)
  • saya mengaku sy tak pandai nak ambik hati awak berbanding 'dia' yg hadir sebelum sy dlm hdup awk..namun sy tetap berusaha untuk gembirakan awak sentiasa..keluarkan awak dr segala macam 'rasa' yang awk lalui.
  • dalam hati saya penuh dengan 'syak wasangka' namun semua tu sy padam dengan limpahan kasih yg tak terbelah bahagi untuk awak..sebab satu,sy sayangkan awak.
  • sy mula sedar wk selalu memuji si'dia' tanpa awak sedar akan terlukanya perasaan sy..hanya air mata yg menemani awak..sy cemburu namun sy tak pernah nak luahkan dekat awak,sebab tak nak hal ni akn 'spoilkan mood' awak.
  • setiap butuir bicara,setiap patah perkataan..sy sentiasa fikirkansebelum sy bertutur dengan awak,walau msj sekalipun..brapa kali sy taip kemudia saya delete..semata-mata berusaha keras untuk tidak melukakan hati awak.
  • setiap kali perjalanan ulang alik awak ke tempat kerja..semuanya saya dah set kn kt kepala sy ni..waktu bila awak sampai,waktu bila awak rehat dan waktu bila awak balik..hanya kerana saya risaukan awak..setiap waktu2 yang tiba,sy mesti bersedia dengan fon untuk tunggu mesej atau call dari awk...(awak dpt tak bayangkan kalau tiada satu perkhabaran pun dr awak,betapa hati saya risau memikirkan awak..sy tak pernah tunjuk apa yg saya rasa...)
  • saya sangat2 bahagia bila melihat awak sentiasa tersenyum..saya faham awak cuba melupakan derita awk..sy sentiasa menyokong awak..sy tak pernah halang awak dari memori lepas awak..saya hanya ingin menjadi seorang pendengar,seorang teman dan segalanya untuk awak..sedaya upaya saya cuba fahami jiwa awak..walaupun hati saya terpaksa saya lupakan macam mana bentuk perasaannya.
  • cukuplah sekadar secebis kasih dan sedikit perhatian dari awak untuk saya berada dalam hati awak..bahagia saya dengan awak...
  • semua apa yang dah buat adalah ikhlas untuk awak tanpa menanti satu balasan pun,apa yang saya buat saya harap awak dpat nilai setinggi mana kasih dan sayang saya untuk awak walau di saat saya memerlukan awak..awk selalu tak de =)
  • selagi apa saya mampu lakukan seorang diri,saya akan lakukan sedaya upaya...tanpa menantikan pertolongan dari awak.
  • saya harus redha atas apa yang bakal berlaku antara kita lepas ni..cuma satu,awak perlu ingat sampai bila2..kasih dan sayang saya tak akan berganjak untuk awak walaupun suatu masa nanti awk dah bertemu kebahagian lain..=)
  • saya sedar,saya tak secantik si 'dia' yg pernah hadir dalam hidup awk..sy tak setanding 'dia'..sy kurang banyak dr si 'dia'
  • andai ada yang sanggup untuk tak tidur malam memikirkan hal awak,ada yang sanggup sediakan bekal tuk bekalan awak,ada yang sanggup untuk seniasa ada masa awk memerlukan seseorang,ada yg sanggup menjaga awak dr segala hal..sakit awk ada yang sanggup jaga..saya redha untuk mengundur diri..sy sedar siapa sy..=)
  • Tiada apa yang perlu sy tangisi lg..walau hati berat menanggung beban namun sy hanya mampu tersenyum untuk merawati hati sendiri..=)
  • awak seorg yg baik..untung sesiapa yang menjadi pujaan hati awak..bahagia dia sampai ke syurga jannah(sy pernah menyimpan hasrat...namun setakat mn akan tercapainya,sy tak pasti ...=) .. )
  • selagi masih ada rasa ini..sy hanya akan simpakan kewujudannya...
  • walau awak tak tahu akan kewujudan BLOG ni..saya tak amek hati..sebab awak tak pernah tanya akan semua ni
  • saya tahu awak selalu mengikuti perkembangan si 'dia' melalui blog kepunyaannya....walau awak tak tahu sy mengetahuinya hehehe
  • terima kasih krn awak berjaya mencuri hati sy..=)
**Maaf andai luahan hati ini menyakitkan mata2 yang membacanya..namun apakan daya...hanya alam maya ini sahaja cara untuk aku melepaskan segala keluh kesah ini..^_^

-nabka-

3 comments:

  1. bila kita dah mula sygkan seseorg tu.... kita sanggup wat apa saja untuk buat dia bhagia walupon diri kita sendiri terluka.... walaupon pengorbanan kita x pnh diiktiraf si dia...

    ReplyDelete
  2. kelly sgt2 btoll..walaupn dia x nmpk wujudnya kita kan..setia bersabar...

    ReplyDelete

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers