(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Thursday, March 22, 2012

Segalanya Di sini

Segalanya yang bermula adalah dari diri ku yang lemah..yang alpa..sesungguhnya jika diberi pilihan..ingin sekali ku kembali ke dalam kandungan ibu ku..ku ingin menjadi sehelai kain putih yang aku aturkan coraknya dengan pengetahuan agama yang berlandaskan islam yang sebenarnya...ingin sekali aku kembali kepadaNya dengan keadaan yang paling suci..aku malu,aku segan..hinanya diri ini di hadapan mu Ya Allah..banyaknyak kekurangan yang ada..Ya Allah,terimalah taubatku Ya Allah..amat-amat aku merindui Mu..Cinta ku akan ku palingkan hanya padaMu Ya Allah..terima kasih atas segala ujian kasih sayang Mu Ya Rabb..aku bersyukur kerana Kau masih memberi perhatian kepadaku Ya Rahman..

Aku hanya manusia hina Ya Rahim..aku adalah hamba mu yang tidak punyai apa-apa..segalanya hanyalah pinjama dari Ya Allah..Ya Rahman Ya Rahim..ku mohon padamu agar kau tingkatkan lagi sifat sabar serta ketenangan untuk hambamu yang tidak pernah malu terus meminta dgnMu walaupun telah banyak melakukan kesalah dan ingkar atas segala suruhanMu..Maafkan aku Ya Allah..Ampunkan segala dosa-dosa ku Ya Rahman..Hanya Kau kekasih hatiku yang sebenar2nya..tuntunlah hati ku agar tidak terleka dan tersesat dengan perkara yang buang masa Ya Allah..

Aku ingin sekali berubah kepada kebaikan..segala yang telah ku lalui amat2 meninggalkan kesan dalam hidup ku..namun aku tak kan mengeluh lagi,namun aku gantikan dengan penuh rasa kesyukuran..aku berharap agar Allah menerima taubatku...aku ingin bertemu taubat yang sebebnar taubat..iaitu taubat basuha sebelum aku menutup mata selamanya..Pengalaman hidup terlalu banyak mengajarku erti kesakitan erti hidup yang sebenarnya..

Aku tak pernah terkecuali dengan ujian yang sangat-sangat perit dala kehidupan ku..aku pernah bertemu dengan orang yang salah dalam hidupku,aku jua pernah melalui rintangan hidup yang amat perit dalam hidup ini..bagiku itu adalah satu pengalaman yang amat berharga dalam hidup ku..akan ku jadikan segalanya sebagai panduan lu dalam mengharungi dunia akhir zaman ini...

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers