(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Thursday, December 16, 2010

nonsenses

saya tak ada perkataan nak mengambarkan apa yang saya rasa sekarang,kecewa lagi atau terus bahagia..macam tunggu result exam jer..tapi,apa yang saya tahu,saya harus telan semuanya,saya tetap akan terus sayangkan diri saya demi mencapai sayang seseorang..saya tak sorokkan apa yang saya buat kat 'muka buku' saya,itulah diri saya,dan di sini lanjutan dari diri saya,saya inginkan satu kebahagiaan,saya inginkan zuriat yang penuh dengan nilaian kasih dan sayang,saya terlalu menghargai apa yang pernah berlaku,ianya semua ikhlas dari hati ini..saya dah maafkan semuanya ikhlas dr hati ini,saya tak nak simpan apa pun,kerana nilaian kasih dan sayang darinya walau seketika begitu agung untukku,walaupun kesudahannya tiada apa yang dapat di gambarkan..saya harus menelan rasa apa yang ada,ada lagi terbaik lagi untuknya mugkin,saya pegang setiap butir bicaranya,tak fikir yang bukan-bukan..maaf sebab saya dah mula jatuh sayang dekat awak,maaf sebab saya tak dapat penuhi apa yang awak nak.maaf saya seikhlas hati,bukan dari bibir yang boleh membinasakan dan menjernihkan ini...

Memori yang ada saya akan simpan semat di tempat yang paling istimewa..saya akan jadi insan paling gembira bila awak bahagia,saya akan tersenyum dari jauh bila awak temui kebahagiaan awak..tak lupa juga kepada insan yang awak kehilangannya..di dalam diam saya juga berdoa untuknya agar dia sentiasa bahagia di sana kerana mempunyai seorang zuriat yang dapat mengembirakan saya di dunia ini walau dalam tempoh masa yg sekejap cuma,saya ingin mengantikan tempat 'itu' namun semuanya terpulang kepada dia..saya teramat sayangkannya,namun dia hampir menyingkir saya dalam hidupnya,saya sentiasa memerlukan dia,namun saya hanya mampu menelan hasrat saya,perasaan cemburu mula mengusai,namun saya harus menahan rasa demi tidak menimbulkan kemarahan dr pihak dia,saya rindukan bergelak ketawa bersamanya,namn saya hanya mampu mengimbau sahaja apa yang pernah diberikan kpdku,semuanya aku telan kerana terlalu menyanyaginya..andai ada di kalangan sahabat taulannya yang mampu untuk membahagiakan dirinya,ku pohon agar ambil kebahagian ku untuk di tambahkan kpdnya agar sedikitpun tiada kelukaan yang akan dia terima.akan ada orang disampingnya ketika dia memerlukan,di saat dia inginkan ketenangan,ada seseorang untuknya yang sanggup berkogsi semua rasa..ku pohon agar drirnya bahagia melebihi diriku..

**diri yang mulai mencintaimu bukan menyukaimu...NABKA

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers