(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Thursday, December 16, 2010

aku inginkan dirimu

Dah lama sangat saya tak update my 'CQ' ni kan..di sebabkan terlalu banyak perkara yang saya pendamkan,saya dah abaikan 'CQ' ni kan..hehehe

Bagaimana kiranya kita nak menyatakan kepada seseorang yang kita betul sayangkan dia,selama ni hati ku cukup berjaga selepas beberapa peritiwa pahit yang aku alami,aku sentiasa berhati-hati dalam setiap hal yang menggunakan perasaan..namun aku tewas akhirnya..di saat saya mulai mencintai dia,mula menyanyangi dia,dengan kuasaNya berlaku sikit selisih faham..tak sangka perkara sekecik itu begitu besar kesan dia,aku tak sempat untuk menjelaskan sepenuhnya lagi..aku dah di label macam-macam..Salahkah diri ni bila di label macam-macam tanpa sempat menjelaskan perkara yang sebenar.Perlukah emosi menjadi mainan utama di dalam hal yang sekecil itu..Setelah berjaya mencuri hatiku,tengking herdik semuanya adalah habuan untukku.

Setelah sekian lama hatiku tertutup untuk insan bergelar 'Lelaki' setelah mengenali dia aku bukakan seluasnya hati ku tanpa apa-apa keraguan,namun semuanya menjadi satu kesakitan untukku..sebelum ni aku memotivasikan diri sndiri dengan pelbagai cara,aku memujuk diri sendiri,terlalu payah untuk aku gambarkan apa yang aku alamai sekarang ni..Memang kuat ujian dariNya sekarang ni..ketahuilah,saya betul-betul sayangkan awak..

Hati saya ada awak,saya yakinkan diri ini untuk awak..saya pujuk diri ini demi sabar saya dengan awak,andai awak tak dapat lagi masa untuk ubah apa yang dah berlaku,saya telan semuanya,saya pegang janji-janji dan sumpah awak..saya simpan semuanya..awak,apa yang saya luahkan untuk awak selama ini itulah hati saya,saya paham erti hati awak,namun saya sedar siapa diri ini..saya tiada kekuatan untuk bersuara bila berhaapan dengan orang yang saya sayang..hanya air mata peneman saya,bila awak suruh saya berhenti menangis,siapa kagi nak teman saya..awak tak dapat nak temankan saya sebab awka terlalu marah dengan saya,awak semua yang pernah terucap dari bibir awk semua tersimpan rapi dalam sanubari saya,awak saya takut sangat bila awak mula tinggi suara dan hantar macam-macam ugutan untuk saya..saya nak jaga hati awak walau saya sendiri tak mampu untuk mencari penjaga hati saya...saya tak nak lagi setiap apa yang keluar dari mulut saya akan menjadi punca pertengkaran kita,awak..saya teringin sangat nak jadi yang 'halal' untuk awak,saya nak jadi ibu kepada zuriat awak..saya nak jadi 'bidadari' yang dapat tunggu awak kat 'sana' nanti..tidur dalam basahan air mata akan menjadi peneman saya.saya tak mampu untuk hilangkan fikiran ni,saya dah cuba sedaya upaya saya..awak,terima kasih sebab awak pernah cuba untuk gembirakan saya.saya hargai semuanya..saya nampak akan keikhlasan awak,namun saya takut kerana apa yang saya alami seblum ini,bukan saya tak percaya awak,tapi hidup saya sebelum ni,terlalu mudah untuk percaya orang sehinggakan saya jadi mangsanya,bukan niat saya nak bandingkan dengan awak,namu awak,saya adalah seorang wanita yang sememangnya insan yang lemah,dizahirkan kekuatannya namun di hatinya masih teselit kelemahanya...awak,apa yang saya janjikan untuk awak,saya akan pegang semuanya,saya dah maafkan semuanya untuk awak..awak,saya tak nak lagi menjadi tiket untuk awak ke 'sana' kelak..saya hanya ingin menjadi 'bidadari' yang dapat menunggu awak di 'sana' nanti...


**saya sentiasa menyanyangi awak..~nabka~

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers