(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Friday, November 5, 2010

only u

aku RINDU sangat-sangat..terima kasih banyak..aku perlukan kewujudan seseorang yang dapat sentiasa di sampingku..akan ku hadiah kan dia dengan sejalur kasih dan sayang dari sekeping hati penuh dengan siraman kasih dan sayang..akan ku ikhlaskan segala yang bakal terlagir tanpa sebarang bicara dan mengakhirinya dengan sekuntum senyuman bersulamkan kasih yang lahir dari kesucian sekeping hati..aku amat-amat mendambakan kerinduan yang penuh dengan keikhlasan...aku terlalu mendambakan kehadiran SUAMI yang dapat mengikhlaskan segalanya..namun waktu dan ketikanya tak mampu aku lahirkan...aku berserah padaNYA...=)



p/s::aku mengarut tak tahu kenapa
::jangan nak mengada2 duk pk yang bukan-bukan...
::mainan perasan lagi la ni hehehe

2 comments:

  1. waaa..
    sudah x sabau mau kawen ka cik wawa kite ni? ki3

    ReplyDelete
  2. alamak..cik hikari itu cuma igauan jer dan angan2 hehe

    ReplyDelete

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers