(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Wednesday, October 13, 2010

apakah??

  • kenapa awak suka buat saya macam ni
  • setiap malam kita gaduh
  • mengapa benda ni harus jadi
  • awak,saya ada hatisaya ada perasaa
  • awak sentiasa boleh luah apa yang awak rasa
  • saya bukan macam awak
  • walau saya tak banyak cakap
  • saya suka dengar awak cakap sebab itu semua buat saya senang
  • kita jauh kan,saya tak tahu adakah benar atau tak apa yang awak nyatakan
  • tetapi saya harus mengiakan
  • walau awak tak marah,tapi nada suara awak dah buat perut saya kecut
  • saya bukan tak suka meluahkan apa yang rasa
  • tapi setiap kali saya luah awak tak penah nak ambik perhatian
  • hanya untuk semalam awak terima tapi keesokan awak ulang lagi
  • awak..saya bukan patung
  • saya ada hati wak..bila awak cakap..sepunuh perhatian saya tumpu
  • tapi bila saya cakap awak ambil mudah saja
  • bila awak suruh saya cerita saya tak nak awak marah saya
  • kalau awak dekat tempat saya.awak akan lakukan atau tak apa yang saya buat
  • setiap kali saya terasa,setiap kali saya diam
  • awak tak dapat rasa kan apa yang saya lalui
  • awk..saya rindu awak
  • saya sayang awak
  • tapi..mampukah semua itu terbalas
  • awak...walau awak tak tahu wujudnya blog ni
  • tapi kat sini je saya mampu untuk luahkan segalanya
  • awak..penah awak sakit kan
  • bila awak cakap awak sakit tiba-tiba saya diam dan air mata saya tak berhenti keluar
  • awak tak kasi saya menangis
  • namun awak..itu lah gambaran hati saya
  • saya tak nak awak sakit
  • ye saya terus diam..tapi awak..hakikatnya sampai bengkak mata ni saya fikirkan keaadan awak
  • kita jauh..saya tak tahu apa yang awak buat kat sana
  • saya sentiasa fikirkan pasal awak
  • setiap hari saya tunggu call or msj dari awak
  • tapi apa yang saya dapat??
  • kalau siang memang sekejap sangat masanya
  • bila malam pulak awak kadang-kadang sibuk nak siapkan kerja awak
  • kadang-kadang awak futsal
  • bila call pulak tak pernah berakhir dengan elok
  • awak..saya dah letih awak
  • awak...kalau dari awal ni saya banyak menyusahkan awak
  • banyak menganggu awak
  • awak tolong la bagitahu
  • saya tak dapat jangka semua itu
  • walau naluri saya macam-macam pikirkan negatif pasal awak
  • saya cuba tuk jernihkan semuanya
  • awak..tolong lah pahami hati perempuan wak.
  • saya ada hati juga..tolong laa...
  • awak..andai kita tak sempat nak ketemu
  • saya harap aak dapat jumpa luahan hati saya ni
  • saya akan terus jadi diri saya
  • saya akan buat apa yang sepatutnya...
  • awak...saya sayang awak,saya selalu gagal nak luahkan ni semua untuk awak
  • berani mati saya luahkan kat cni wak..hehe
  • tak pe lah..awak jaga diri elok-elok yer..
  • awak teruskan lah dengan aktiviti yang awak suka ok??
  • asal awak bahagia
  • pasal saya awak tak payah ambik port sangat lah ok??
p/s::bukan saya tak nak jumpa awak..tapi nak sangat..awak elami la apa yang menyebabkan saya susah nak pergi jumpa awak..awak dah luah apa yang nak kan..saya hanya mampu membalas dengan air mata sahaja..saya sentiasa doakan untuk hubungan kita..saya selalu minta yang terbaik untuk kita..awakjangan sampai ego memakan diri..saya sayang awak =)

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers