(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Monday, October 11, 2010

sEtiAp KaLi itu Jua kau munCuL

Ya Allah..dah tak terluah dah rasanya..aku takut sangat nak menghadapi dia..memori ni sekejap sangat..tapi aku bersyukur paling kurang aku dapat juga kenal dia..ada juga nasihat yang dia bagi..ada juga pendapat..ada jua tempat aku nak bercerita.ye aku tahu dia hampir dimiliki jika jodohnya sudah tertulis..aku sentiasa mendoakan kebahagian dia..aku berdoa agar segalanya berjalan dengan lancar..moga dia bahagia hendaknya sehingga ke syurga Jannah..tarikh kelahiran ku menjadi pilihannya walau masa tu aku tak kenal lagi dia..kesilapan aku membuatkan aku makin menjauh dan dia tak kan memaafkan aku lagi..kata-kata kemaafan tak mungkin lagi aku dapat dari dia..tak pe la..
kasih seorang abang T_T
paling kurang bila aku tengok dinding dia..aku tahu yang dia masih ada.aku hope dia sentiasa sihat hendaknya..paling payah untuk aku merasai dan melalui semuanya amat sangat susah namun sekeping hati ini selagi mampu akan terus bertahan..jasad ang ada akan menjadi pendining untuk ku terus bertahan..namun apa yang berlaku tiada ku pasti..kebahgiannya menjadi sumber kekuatan ku untuk terus mengerti kisah hidup ini..kesedihannya menjadi kelemahan aku..tiada dapat kuizinkan ianya berlaku..tqsm untuk dia..selagi mampu aku akan bertahan..sweet memories..=))


yang aku tahu

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers