(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Tuesday, October 26, 2010

♥♥Bila saya sayang awak♥♥


♥Bila saya sayang awak,saya tunggu awak lama pun tak apa,
♥Tapi bila awak tunggu saya???awak marah2...
♥Hati kata ala,adatlah ada yang menunggu & ditunggu...

♥Bila saya sayang awak,Saya tak tidur pun tak apa layan awak yang tengah bosan,
♥Tapi bila saya bosan,ada awak layan saya???
♥Hati kata,tak apa awak busy kott!!!

♥Bila saya sayang awak,Saya gaduh dengan awak,saya diam saja...
♥Tapi awak heboh 1 dunia...
♥Hati kata tak apa,awak tension tu...

♥Bila saya sayang awak...Saya call nak cakap dengan awak...
♥Tapi awak bagi phone dekat orang lain atau matikan...Bila jadi macam tu,tak apa...
♥Hati kata,tak apa...layan je,kawan awak,kawan saya juga...

♥Bila saya sayang awak...Saya bercerita dengan awak,citer dengan tunggul lagi baik...
♥Tapi bila awak bercerita dengan saya???Saya dengar,sepatah2 saya kena ingat...kalau tak ingat   saya yang kena marah
♥Hati kata tak apa sayang katakan…

♥Bila saya sayang awak,saya & awak laparr...
♥Tapi saya bagi semua roti kita dekat awak...
♥Hati kata,ala jaga lah hati awak,sian awak…

♥Bila saya sayang awak,saya sanggup bagi awak rehat bila awak letih..
♥Tapi bila saya letih,awak suruh juga saya layan awak bila awak bosan...Adil ker???
♥Hati kata,ala bukan selalu pun...

♥Bila saya sayang awak,saya jadi macam org gila bila dengar awak sakit...
♥Tapi bila saya sakit,awak siap keluar dengan kawan2 awak meraikan hari kesakitan saya,
♥Hati kata,ala tak apa,tak kan awak nak berkepit dengan saya 24 jam...

♥Bila saya sayang awak,saya tak pernah pentingkan diri sndri....
♥Tapi awak hipokrit tahap gaban..
♥Hati kata tak apa,dia memang macam tu kena lah trima...

♥Bila saya sayang awak,saya sayang nak tingglkan awak slama2nya...
♥Tapi awak tak tahu saya berdepan dengan maut,Walaupun saya sakit,awak kata dekat saya,sakit biasa2 saja,jangan nak mengarut..
♥Hati kata,macam mana lah awak bila saya tak ada,mesti awak happy...

♥Bila saya sayang awak,saya tak sanggp tengok awak derita...
♥Tapi awak tak pernah nak hargai diri saya..
♥Hati kata, tau tak betapa saya sayang kan awak????

♥Bila saya sayang awak,saya sanggup tinggalkan awak selama2nya untuk awak bahagia...
♥Tapi adakah awak tahu pengorbanan saya??
♥Hati kata,tak apa,janji awak bahagia...

Dan..
Bila saya dah tinggalkan awak selama2nya..
Awak datang ziarah pusara saya...
Awak kata awak mintak maaf sebab pernah mengata saya...
Awak mintak maaf sebab pernah buat saya tunggu awak...
Awak mintak maaf sebab pernah paksa saya layan awak time bosan...
Awak mintak maaf sebab pernah heboh 1 dunia salah saya...
Awak mintak maaf sebab pernah tak hiraukan call saya ...
Awak mintak maaf sebab pernah tak dengar luahan hati saya...
Awak mintak maaf sebab pernah buat saya kelaparan sebab awak...
Awak mintak maaf sebab pernah ganggu waktu rehat saya...
Awak mintak maaf sebab tak pernah hiraukan sakit saya...
Awak mintak maaf sebab pernah pentingkan diri awak sendiri...
Awak mintak maaf sebab tak pernah tengok penderitaan saya...



♥♥♥♥♥♥AWAK FAHAMILAH SEBELUM IANYA TERLAMBAT,JANGAN BIARKAN EGO MEMAKAN DIRI♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers