(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Sunday, October 17, 2010

GeRam SanGat!!!


  • sebelum ni aku hormat 
  • jangan sampai hormat aku hilang
  • aku tak penah buat pape yang kau tak suka
  • kau jangan cabar aku
  • suka-suki kau je sebar no tepon aku
  • kau jangn sampai aku buat benda yang tak penah terpikir
  • aku geram sangat2!!!
  • untuk 'KAU' tunggu la balasan dia
  • time kasih la jadikan no aku ni sebagai public ok.
  • kau dah ade teman wat care dah ade teman ok
  • jangan sampai hubungan darah manis kau 2 terbantut
  • aku tak sampai fikir nak balas dendam
  • aku masih HORMAT kau
  • kau jangan nak buat aku 'HANGEN' dah la
p/s::aku tak suka orang buat aku macam patung..aku ada perasaan lagi ok!!!insaf la weiii..GERAMNYEE!!!!
::tak lepas lagi nak marah aku ni..ya Allah::

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers