(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Tuesday, October 12, 2010

JanGan Kau Seksa Lagi

Berat mata yang memandang berat lagi apa yang di alami...Ya Alla aku seorang yang lemah ya Tuhan..aku tak mampu nak lalui semua ni sorang diri..ku tak mampu ya Allah..Ku mohon di kau kirimkanlah secebis semangat untukku lalui semuanya...kau pernah mengirimkan seseorang untuk menaikkan semangat aku..namun tempohnya amat sekejap..aku bersyukur ya Allah..tak ramai yang mampu bertahan denganku..itu semua membuatan aku takut untuk maluahkan apa yang aku rasa..aku tak mampu aku tak nak menyusahkan sesiapa lagi..orang suka cakap itu ini kat aku.tapi ada ke yang sanggup menyelami perasaan hatiku ini???sehingga sekarang tiada seorang pun..aku tak kisah sebab yang aku tahu aku tak kan mudah untuk meraih simpati orang lagi..aku tak kan mudah untuk bercerita lagi..biarlah semuanya akan menjadi rahsia hatiku..walau ianya perit jerih..aku akan lalui semuanya..Aku dah maafkan segalanya..aku akan lalui segalanya dengan tabah..aku akan laluinya walau apa sekalipun yang berlaku..menangis air mata darah sekalipun.tak kan ada yang mampu mengerti..akan ku sabar dan terus bersabar..walau apa yang aku lalui..sesungguhnya ya Tuhan amat perit..apa lagi episod hidup aku lepas ini aku tak mampu nak ungkap...aku redha dan aku trus berserah...

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers