(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Sunday, October 10, 2010

aWak

L.O.V.E. | sayang ^_^        

Tiba-tiba perasaan ni sayu jer..saya teringat kisah-kisah dulu..saya miss sangat semuanya..wujudnya kasih sayang dari insan yang tak pernah di kenali,sehingga ke saat ini..rasa itu tak boleh nak hilang,kenangan setiasa bemain-main di fikiran..

"Ya Allah,halusnya perasaan yang telah kau kirimkan ini..tak mampu tuk diriku menanggung siksa akibatnya..namun Kau hadirkan ketabahan sebagai sahabat untuk ku harungi semuanya..Kau menguji ku dengan segenap rasa kasih dan sayang..rasa yang amat-amat diriku memerlukannya..semakin kuat dugaan Mu semakin ingin ku singkirkan semua apa yang dah 'mereka' lakukan kepadaku..aku memaafkan segalanya..tiada apa yang mampu ku lahirkan..hanya sepotong kata kemaafan di atas semua insan yang pernah hinggap di hatik ku sehingga melahirkan segunung rasa rindu dan sayang..Aku redha dengan segalanya Ya Allah..Ujian ini akan ku galas hingga ke akhirnya.."


Khas Untuk 'Awak'...

awak..kenapa semakin hari semakin kuat rasa sayang dan rindu ini..semakin hari semakin kuat sakit menahan apa yang di telah terwujud..awak saya menginginkannya,saya memerlukannya..saya gembira awak gembira,saya terluka andai awak berduka..saya buntu awak.setiap saat saya sentiasa melihat awak..tiada apa yang ammpu sya lakukan..hanya mendoakan kebahagiaan awak..saya merelakan semuanya..saya doakan segalanya akan berjalan dengan lancar..terlalu saya mengingati awak,setiap kali tidur saya hanya bertemankan awak..awak,andai Allah dah menyediakan segalanya pada jalan kehidupan kita,saya harus redha walau apa rasa yang bakal di hadapi kelak..di kala awak mengalami kesulitan..hanya titisan rahmat dariNya yang mampu saya alirkan tanda meraikan rasa kesakitan yang saya alami di atas kesulitan awak..andai saya mampu..saya dahulukannya agar awak bergembira..awak,setiap kali solat tak lekang doa saya agar awak sentiasa berada di dalam keadaan yang terbaik dan sentiasa saya memohon agar hubungan kita tidak akan putus..namun Allah lagi sayang saya,Dia sentiasa menguji saya..saya redha dengan semuanya..saya hanya akan menyediakan diri saya dengan segala apa yang bakal berlaku...=)


No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers