(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Sunday, June 27, 2010

::aku::

.................

dah lama aku x update.bermulanya dari satu kisah.aku hope x ada lagi semua tue.aku mencari diri aku.aku memang tengah frust sangat-sangat.aku mudah SAYANG Kan orang tapi tak mudah simpan dendam kat orang.aku mohon maaf pada semua..salam allz.

aku tak mampu nak jadi macam dulu lagi.hati ku hampa sangat..aku kecewa sangat..biarkan aku menjadi diri aku.dan kepada semua.MAAF SANGAT-SANGAT.

4 comments:

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers