(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Thursday, June 3, 2010

:::SaYaNg KaMoo!!!:::

wahh!!!lama sudah ku x mengupdate kamoo ya 'my ucux'!!!

wah semalaman aku enggak tdo sih.kenapa aku jadi macam tu?aku pon xtaw lol...

dah ramai yg tnya kenapa aku dh lama x update CQ ni.aku pun tak ada jawapan..mybe sebab diri ku tak terasa nak merangka isi-isi dalam karangan ini kot.Sori yer kepada follower2 yg setia,kerana tidak melengkap kan hari kamoo<wah!! giler perasaan>
ok,rite now aku nak stoli moli bout apa yg dh jadi kat aku selama aku x
layan CQ aku ni [so sory dear muahh]

hurmm..a lots of da think happend |arap maaf law salah peribahasanya|

bermula dengan "peristiwa" sahabatku..aku syg sama kamoo wahai my pren,sabar la dear di setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya,kita dapat nilai mana baik mana buruk,sorg pergi 10 datang,so i dont want u 2 be sad anymore,saya ada untuk kamoo la frenzz.

 fatin farahana mohamad
::disebalik senyuman mu ada sekeping hati yg berdarah.izinkan aku sbg teman mu tuk ubatinya::






No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers