(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Sunday, June 20, 2010

::muhammad fahim syabeel::

let bygones be bygones..hope sangat2 aku dapat lupakan kesakitan aku secepat mungkin!!!!


perkara yang aku buat tuk tenangkan hati aku.


  • muhammad fahim syabeel aku tatap wajahnya.
  • aku dapat ketenangan yang teramat sangat.
  • tiba-tiba aku teringat nama-nama yang dah aku sediakan untuk zuriat yg bakal lahir.
  • aku mampu menunggu dan berdoa ianya akan wujud
  • untuk tatapan semua..
 ::@ studio::

::renungan menusuk ke hati ku menenangkan jiwa ku::

::abeel | fahim::

::tenangnya lena mu wahai sayang::

::sayang kamoo::

::tomey::
:: =) ::

::mmy abeel::


sebenarnya abeel ni anak kepada sepupu mak cik aku belah ayah aku.maknanya sepupu ayah aku jugak la.masa aku jumpa dulu.dia baru lagi di lahirkan.sekarang dah besar dak ni.20 oktober 2009 abeel di lahirkan.abeel raya nanti kita jumpa ya cayunk..muaahhhh tuk kamoo.

p/s:thanks to mmy abeel coz benarkan aku cilok pic anak dia..hehe.aku akan terus mencari kebahagiaan dalam diri aku..thanks kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung..to adek..i think i must follow ur suggestion.tggu je la ye kalau ada maknanya ok la 2.miss dat moment la cayunk.

4 comments:

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers