(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Thursday, June 3, 2010

aku adalah aku

kenapa lagi dengan kau ni cik QQ oit..aku tak tahu  kenapa dengan diri ku sebenarnya,aku hampir tidak mengenali siapa aku,kerana sudah ramai yang bijak menilai diriku hanya sekadar 'atas angin' jer.sedangkan orang yang hampir dengan ku pon x pernah nak kenal siapa aku..salah kah aku dengan terus mendiam kan diri??episod air mata aku kembali lagi..aku tak ambil tahu hal orang tapi orang ckp aku ni HIPOKRIT la..salahkan orang lain la.aku memang x paham.insan2 ni penah ke duduk sebelah aku,sekatil sebantal dengan ku yang boleh decide aku macam tue.aku memang tak paham.aku sendiri semalam duk fikirkan hal ni.ada lagi insan lain yang tahu tentang aku selain aku.up 2 korang la nak cakap apa.yang penting orang yang pernah ada dengan aku susah senang aku tahu macam mana aku sebenarnya,aku tak de nak doakan buruk orang sebab aku tak nak semua tue..aku cuma nak kan kebahagian diri aku jer,jangan la kacau hidup aku lagi,aku dah cuba cari jalan keluar tuk keluar dari derita aku,tapi di saat bahagia muncul aku selalu di halang..dah la korang dah bahagia kan,so terima la kenyataan ini wahai cik QQ..aku terus selalu mengimpikan kebahagian,aku terlalu inginkannya,hanya bayangan sahaja yang mampu aku gapai..aku nak lari dari semua kesakitan ini.bukan aku terlalu ikutkan hati seperti komen "hatinurani" aku pun tak kenal siapa dia,ini adalah aku,dari aku terus simpan dan akan bernanah kat sini tempat aku luahkan semuanya.law ko x suka sila jangan follow aku lagi,aku pun buat CQ aku bukan kene duit pun nak follow

credit  to my frenz yg terlibat secara langsung or tak langsung dalam hal ini..aku amat2 menghargai apa yang korang dah support untuk aku,aku akan teruskan hidup aku walau apa yang terjadi,aku akan buat apa yang termampu,tuk teman2 aku..aku nak mohon maaf andai ada segala perbuatan aku yang menyentuh hati kalian,aku manusia biasa yang tak pernah lari dari kesilapan.aku adalah aku..aku tak kan malu nak menangis di hadapan CQ ni kerana hanya "dia" tempat aku luah kan segalanya..dan untuk sapa2 yang ada wat salah silap dengan aku,aku dh maafkan korang.aku x nak simpan dendam kat sapa2..tegor je aku INSYAALLAH aku akan membalasnya.aku dah malas nk bazirkan air mata aku lagi.penderitaan aku akan aku pikul seorang diri,,insan2 yg pernah menabur harapan kat aku selama ni,berjaya main kan perasaan aku,aku dah maafkan korang semua..korg jangan risau ok,aku x simpan pape dendam pon.aku tak sejahat yang korang fikirkan.


p/s:kemaafan adalah kunci tuk segalanya..

1 comment:

  1. btol2..kemaafan ialah 1 way untk dpt meninsafi dri.,tabahkan hati n sabar ye..

    ReplyDelete

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers