(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Saturday, June 12, 2010

::haruskah aku berkahwin::

wahh!!aku teramat keliru..harus atau tidak aku memilihnya sebagai teman ku tuk seumur hidupku.aku teramat teruja sekali.tolonglah aku memilih jalan yang sebetulnya.walau sekian lama aku bersama dengannya.arghh!!aku serba tak kena di buatnya.diri ku sudah di miliki bermakna selepas ini kehidupan ku akan terus berubah.aku akan dan harus belajar dan menjalankan kehidupan bukan lagi seorang bujang.aku kini telah berdua.ahli keluarga ku juga semakin bertambah,aku mempunyai 2 ayah dan 2 mak lam satu masa.kurnia yang MAHA ESA kepadaku.wah!!aku akan alami satu perubahan yang amat luar biasa dari sebelum ini.aku mesti menjaga semua kebajikan pasangan ku.aku akan menyanyanginya seumur hidupku..sayang,hanya dikau di hati ku tiada satu atau dua.hanya dikau seorang yang merajai hatiku.

::khas untuk tatapan sahabat-sahabatku::


sebenarnya..aku juz nak citer yang aku baru balik dr kenduri kawan aku.pada tarikh 11/6/2010 maka sah la sahabat ku seperti gambar di atas sah menjadi isteri kepada suaminya.aku amat teruja dengan kenduri ini.di atas tu mungkinlah sedikit sebanyak keluh kesah di hati sahabatku ini.wahh!!dia sudah aku bila lagi????
memang best sangat-sangat.selepas 2005 sejurus selepas spm aku memang dah tak jumpa langsung kawan-kawan sesekolah aku dulu.sekolah yang ku maksudkan ialah salah 1 dr list senarai sekolah yang last.
amat-amat rindu kepada kalian semua.aku hope nanti kita akan jumpa lagi okay??miss u all so much!!
aku hope kamu semua terhibur dengan apa yang kita lalui semalam ya..love u all damn much!!
::kamu sahabat.kamulah teman::

::kamu amat kusayangi.thanks atas segalanya::

::aku rindu kan kamoo semua sangat-sangat::

::Lah with her beloved❤❤::

::buat kamoo selepas ini adalah masa kamoo bersiap sediala menanti kedatangan kami.haha.::
p/s::sediakan tempat secukupnya..ahaks~


aku teramat tertarik tuk menceritakan cerita ini bahawasanya sesungguhnya aku memerah pemikiranku.setelah rakanku di atas ini keluar dari kereta bersama pasangannya.terus terlintas di benak fikiranku bahawasanya aku pernah melihat wajah kekasih hatinya itu.so aku pun puas membelek facebook ku dan akhirnya persoalan itu sudah terjawab.kepada kamu yang mengikuti entry ini sila lah komen ya.

 ::sila klik di atas gambar untuk jelaskan pandangan anda::

 amek la jawapan kepada persoalannya..muka mereka serupa.adakah sesiapa yang bersetuju..kih3
so sori kepada lah kerana aku baru berterus-terang.ko jadi tunang terus hello aku ok.sebenarnya gambar seiras kekasih hati lah ini ialah sepupu aku.so sori tu abg uji coz menyelinap masuk pic anda.hehe
saje2 xde keje cr keje..ni lah hasil kepada daku yang x dapat tido lagi ini haha.

sekian sahaja tuk yang ini..dan untuk seseorang or lebih di kenali lagi dgn nama lain 'ADAM' daku amat memarahi kamoo kerana kamoo pikirkan sendiri ya apa yang sudah kamoo lakukan.anyway good luck for ur final exam dear.do da best ok??but..ada lagi yang belum jelas ok??i'm waiting for it!!=p(。❤‿❤。)

2 comments:

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers