(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Saturday, June 19, 2010

END

hahahaha dan hahahaha dan hahahaha
aku kena lagi..akhirnya persoalan dah terjawab.aku kena lagi lorh!!!akhirnya...kini pasti!!!
thanks a lots to pekena terhormat.terima kasih teramat coz mengenakan aku.hahaha.macam mana yer aku nak gambarkan perasaan aty aku ni.kalau la aku boleh scan or x-ray keadaan hati aku ni.sekarang jugak aku nak publish kan.


apa yang aku kena??

  • aku kena main lagi daaa
  • dengan kawan aku sendiri
  • sebab aku mudah percaya kan orang
  • aku tak tahu nak nilai mana yang betul atau mana yang tak
  • sebab aku kalau nak nerkawan sampai mati aku akn ikhlas
  • aku tak penah nak simpan niat lain selain berkawan
  • amek la tuk kawan saya hadiah hari jadi dia hari ni
  • aku kene lagi daa
  • rugi dan sia-sia je selama ini
  • aku nak cari kat mana lagi pun aku tak tahu
  • dia ada tapi biat-buat aku tak wujud
  • thanks la to pekena itu
  • aku tak pk mangarut kalau benda tue tak jadi depan mata aku
  • kenapa aku selalu terkena
  • niat baik orang mainkan
  • jahat sangat ke aku nie
  • hahahaha dan hahahaha dan hahahaha
  • yess!!!aku dah buktikan yang warga 'D_ _ G _ _ ' sama dan terus sama
  • semua otak tak terbuka
  • sama dengan kisah aku sebelum ni
  • hahahaha padan muka aku
  • ketakutan aku dah terlerai sudahh
  • aku tak kan berkata TIDAK kerana aku percaya yang TIDAK akn jd YA.
  • so sekarang aku nak belajar tenangkan hati
  • aku nak lupa semua yang menyakitkan hati
  • dia boelh buat kenapa aku tak boleh
  • semua msj.history call.sent item's aku dah buang
  • sebagai langkah tuk aku buangkan semua kenangan
  • kehilangan kematian aku boleh hadapi tak kan lah yg masih hidup tp mcm dah mam.... 2 aku tak boleh hadapi!!!!
  • aku nak tunggu umur mana si pekena tu kawen
  • sebagai bukti yang dia 2 bukan penipu
  • tapi aku x bape percaya yang dia tak kawna2 ngan sape2
  • hahaha aku akan buat mcm dia buat
  • ego kah aku??kita akan tengok macam mana nanti
  • aku pun dah x larat nak simpan n pendam lagi
  • kita tunggu sejauh mana aku dapat hadapi
  • yang penting aku dah halalkan apa yang aku dah bagi
  • aku dah maafkan semua
  • dan si pekena jangan duk kenakan kat lain 2 lagi ya
  • ingat tak kita dapat keturunan kita menanti
  • aku tak kan tetapkan hati aku tuk apa2 yang aku nak lagi.
  • thanks so much 2 pekena!!!!
p/s:aku nak kuat macam yang sebelum ni!!aku tahu aku boleh laluinya..aku tak kan sia-sia kan air mata aku lagi!!!aku ingat apa yang berlaku!!thanks GOD becoz save me!!!!

2 comments:

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers