(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Thursday, June 17, 2010

:::masa:::

kali ni aku tak tahu apa yang sebenarnya berlaku dengan diri aku.selama ni aku impikan keceriaan hidup dengan hadirnya seorang sahabat yang berjanji nak sentiasa dengan ku..but semua tu hanyalah sekadar angin lalu jer.dah banyak kali aku duk pikir.haruske aku lakarkan entry yang sekarang ni.setelah beratus kali aku dengar lagu 'rintihan jiwa' dari kumpulan SUP ni.akhirnya aku buat keputusan yang aku harus melembutkan jari aku tuk menari atas keyboard lappy aku ni.macam ni la diri aku.aku akan cari sesuatu yang akan menguatkan semangat aku balik.tiap kali aku down.aku akan sentiasa naikkan diri aku sendiri dengan pelbagai cara.but bukan senang.susah ya amat.air mata adalah peneman diriku yang paling setia.bilakah semua ini akan berakhir??

dengarkanlah.
rintihan jiwa ini.
yang menjerit.
memanggil oh namamu.
hanya tuhan yang tahu.
betapa aku cinta padamu.
dan keranaNYA jua.kita berpisah.

sampai bila aku harus merintih?sampai bila aku harus meraih?sampai bila harus semuanya berlaku?
thanks so much to my frenz becoz make me like dis.hehe ntah pape la bahasa penggunaan aku.aku dah ok ke sampai boleh tergelak.dalam hati saja dapat tahu dan rasai apa yang berlaku.aku hope sangat2 apa yang aku buat ni akan dapat faedahnya.

apa yang aku nak buat.akan sama-sama kita tunggu hasilnya.aku akan terus bersabar dan kita sama-sama akan lihat apa hasilnya.

p/s:hati wanita akan pick-up satu ayat walau terluncur secara sengaja atau tidak sengaja dari mulut seorang lelaki.ianya akan terus menusuk sampai bila-bila dan akan melekat kat situ sampai penghujungnya di jelaskan atau di tayangkan.begitu lembut hati wanita.jangan biarkan ianya menjadi seketul batu dan akan disesali selamanya.oleh itu hargainya selagi ianya ada.

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers