(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Wednesday, June 9, 2010

BLA..BLA..BLA..BLA..

macam-macam berlaku lam idup aku ni.Apa yang aku dah buat dan macam-macam la yang berlaku.hidup ni memang ada pasang surutnya kan.pelbagai rencah dan rencana yang harus ku lalui dan telah ku lalui..owhh..kehidupan,zaman bila aku harus mengecapi kebahagiaan yang berpanjangan ***[aku teringat kata-kata kawan aku..ianya berbunyi "wa..sabar la bebanyak,aku tahu kau selalu sangat hadapi benda yang membebankan hidup mu,tapi aku kenal kau,kau seorang yang kuat dan sangat tabah,aku mengharapkan satu jalan kebahagiaan untuk kau,aku percaya kau akan alaminya satu hari nanti,bersabar dan teruslah bersabar" sampai sekarang aku menunggu kesahihan kenyataan itu]***

kisah diri aku ni memang banyak sangat..aku seorang yang suka bercerita dengan orang yang aku selesa..kalau orang tak kenal aku,orang suka cakap aku ni sombong..tapi,semua itu bleh di nafikan bila korang betul-betul kenal aku,aku tak seperti yang di fikirkan korang..
fuhh!!kenapa dan mengapa aku harus terus menjaga hati orang??orang suka sangat sakit kan aku,aku tak tahu mana aku nak letak diri ini bila seseorang benci kan aku..aku tak suka cari musuh aku tak suka cari gaduh,tapi mengapa harus ada orang yang terus menyimpan rasa marah,benci,menyanpah kat aku,aku pun tak tahu mana aku nak pergi lagi..haruskah aku terus menjadi seorang yang pemendam,terus memendam perasaan,memendam ketidak puasan hati,lasltly aku jugak yang jadi mangsa..haruskah semua itu???
Setiap kali aku ingin lari dari semua kesakitan,aku sering membayangkan satu kebahagian dalam diri ku,akan ku jadi kan semuanya untuk menghilangkan kesakitan diri ini..apa yang aku mahukan sebenarnya???
aku sering menginginkan seseorang yang memahamiku,yang sentiasa berada dengan ku di kala susah senangku,aku perlukan tempat mengadu..zaman sekarang susah nak mewujudkan keinginan itu,amat payah sesangat..apa yang setia berdamping dengan ku ialah 'air mata'..kawan yang paling setia dengan ku..
sampai bila aku harus begini????


No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers