(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Tuesday, June 15, 2010

::lepaskan vs luahkan::

apa lagi la yang berlaku dengan diri aku ni.aku harus meluahkan or memendamkannya??mengapa dan kenapa aku hanya menempuh kebahagiaan dengan tempoh masa sedetik cuma.aku rimas aku tak suka aku benci segalanya semuanya..argh!!!jiwa aku merintih lagi.seawal pagi air mata ini menitis lagi.aku amat rimas keadaan ini.ya tuhan ku.kau kuatkan lah diriku untuk menempuh segala jalan yang terbentang di hadapan..
watever la apa yang berlaku kat aku ni wat tak tahu sudah.bukan ada sapa pun yang amek peduli.idup sorang2 pon ok gak walaupun sometime terasa nak ada teman.hurmm law kawan2 pun ntah la.sekadar di mulut jer.xnk lost contact la.law ada masalah cari lah.but hanya di mulut jer.pape je la dan aku akan selalu fikirkan atas kesejahteraan diri ku.aku akan terus sayangkan diriku lebih dari segalanya.
waktu aku sedih.waktu aku sunyi.waktu aku memerlukan.diriku langsung tak tinggalkan aku.melainkan dengan semuanya hanya kata-kata jer.aku akan puaskan hati aku dengan apa shj yg aku pkirkan.aku mempraktikkan apa yang di ajar oleh seseorang pabila dia mengajar agar aku lebih menghargai diri ku sendiri.walaupun pada mulanya perkenalan dengan hanya  penipuan yg langsung tak kekal sampai hr ni.di tambah plak perisanya dengan kawan makan kawan.macam-macam penambah perisa ada dalam kehidupan aku ni.semuanya bermula dari diri sendiri.

haruskah aku menjadi seorang yang tiada perasaan.seorang yang tak berhati perut!!!aku tak mampu tuk melakukan semuanya..kegembiraanku terletak  pada   _ _ _ _ _???

phone ku selalu on!!so aku akan terus tunggu.so kepada sape2 jerp.aku tujukan je lah.selagi aku ok.aku akan ok.selagi aku tak.aku campak je fon aku 2 dan cari je aku kat lubang kubur.
harap maklum!!! 

 

7 comments:

  1. What's wrong dear?
    Any probs? Let's share

    ReplyDelete
  2. shahmiey ade la kot.dah x larat nak tanggung lagi.bila la nak happy ntah la

    ReplyDelete
  3. mr.JK hope x nak sedey but x ley lari any suggestion to make me happay??

    ReplyDelete
  4. Dear, k.miey la ni..
    Xperasan ke pic tu?
    Nape ni wa..
    Cam berat je, meh cite ngn k.miey

    ReplyDelete
  5. ye kak mie
    mmg berat pon
    but i think 2 dlu la
    hehe now i want 2 publish my mr.right kot
    hehe

    ReplyDelete

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers