(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Sunday, May 30, 2010

::ketenangan::

salah ke aku nak kan semua 2.aku pun tak faham kenapa dan mengapa harus aku alami semua ni di saat ketika aku tengah berperang dengan kesakitan ku ini..aduhh!!jangan la nak cari pasal dengan aku,tolong la check diri tu btul2 dulu sebelum nak menegur orang,aku respek n suspek la kan kalau ada pakwe n makwe yg good2 jer.sanggup berkorban apa sahaja demi kamu wahai sayang ku,tapi tolong la,tak payah nak pertikai kan apa2 lagi yg di luar kawasan sendiri.aku pun tak tahu pe yg aku mengarut sekarang ni.apa yang aku tahu aku tengah bengang dan penat!!!plezz la wei,jangan ingat diri tu bagus sangat,ingat sikit apa yang kita buat tak semestinya semua kita suka,fikirkanlah wahai insan.jangan duk sibuk tanya itu ini sedangkan tak cuba cari kesalahan diri sendiri.jangan ingat diri 2 bagus sgt!!!




No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers