(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Thursday, May 13, 2010

+::hOme Sweet & SoUr::+

~~vromm....sreekk!!!!!maka tiba lah aku di rumah ku...smpi jer ayh ku kbetulan ada kt pagar rumah then smpt la bersapa ngan bapak ms.syud tuan kete yg membawa daku pulang ke rumah itu..setibanya di rumah aku trus on tv time 2 dh smput2 jer time 'adamaya" nk abis,sempat la jgk tgk jap jer..part yg paling aku suka time maya mx ampun ngan adam...menitis air mata ak,aku sedar ak berada lam situasi 2 jgk..i really hope org yg aku mksudkn 2 sgt2 memahami keadaan ak..ak xnk hancurkan permulaanya,buka niat aku nak buat mcm 2..semua yg aku buat semuanya ikhlas,aku x penah nak main2 kn hal ni..oleh sbb hal ni ak dh pat balasan sendiri...arghh!!!ak rimas tuk semua nie,ak x suka keadaan ni..sakit ni merimaskan aku...


::hope sgt2 ak ngan dia::

::migrain::

padan ngan muka aku,hurmm pe lg erk..ak duk umh bkn de pe pon ley ak wat..ak nk lepak lam blik kazen ak lak ade x selasa la plak..mne ak nk pg erk..kwn ak de call ajk lepak umh die,tp lappy lak ak x bwak blik...so,ak amek keputusan ngadap bnda alah bi yg ak ley aggp "my lover" dr ak ngan yg idup bek ngan ni,kre ok la...ak ske ke nk wat bnda ni..suke la law x watpe la aku nk ssh kn diri ak blaja bnda ni...adess,semua org bahagia jer,,bila time ak nk tbe erk??

::haruskah::

byk bnda yg berlaku..haruskah aku menerangkan semuanya,haruskah aku menglistkannya.haruskah ak???owhh..tidak semuanya itu..windu lak ak kat dak tecik 2..si emy ank akak cfe 2..baik,ikt ckp,cute lg 2..skit punya pyh nk snap pic die,skali die tenyum ilang sume mslh ak..happy jerk..bila ak nk dapat life sendiri erk??haruskah aku tuk semuanya itu???

arghh!!!kepala ku mkin berat!!!mne perlu ak cr ubt ni???ak dh x larat nk tanggung sume ni..tlg la weii!!!jgn nk dengki2 ngan kami ni,amek blik sume yg ko dh kasi,ko x tkut ke balasan dr ALLAH nnt???ckp la..ak x reti nk ckp pe!!drh daging sndiri sggp buat bnda bangang mcm ni!!!sakitnya!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers