(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Saturday, May 22, 2010

++iNai di Jari++

~~merah mak ngah!!!!aku pon xtaw bila tbe2 angin pasang aku ni buat nak pakai inai mlm td..hahaha dh mcm pengantin rasanya..ni gara2 adik aku punya idea la nie..dia yg nak pakai last2 aku pon amat tertarik..yg mnjadi masalah antara kami ialah tiada org ke 3..hahaha..so aku sempat pakai 5 jari jer coz aku pakai kn kat adik aku 2 10 jari..mengalahkan aku lak dia 2..wakaka,sat lagi aku nk sambung balik la keje pemakaian..adik aku akan jadi mangsanya ahaks~~

::di sebaliknya::

izinkan kan lah aku..menyintai mu,dan sesungguhnya cinta ku satu..mengapa kau sukar,menyakinkan cinta,yg terbuar layu di sirami duka,sedangkan diriku umpama pengemis,mengharap kasihmu itu.......

menyentap sgt....pada siapa lagu ni??hurm aku pun xtaw..aku pohon akn muncul siapakah yg d maksud kn,aku sendiri pun xtaw sape di sebaliknya..kekuatan ku makin menghilang..merindui,menyanyangi...arghhh!!!what should i do???
dimiliki suatu hari nanti adalah impianku,ku mengharapkannya!!sesungguhnya ianya akan muncul suatu ketika nanti,persoalannya adakah mampu untuk ku memilikinya???aku terima seadanya keadaan takdir yg ESA..ku pohon dr mu YA ALLAH...kau kurniakan selautan kasih untuk ku dan dirinya yang ku dambakan.ku mohon pada MU ya TUHAN..sesungguhnya diriku tak tertahan lagi menanggungnya..kuatkan semangatku ya ILAHI...aminn


::mampukah aku::

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers