(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Wednesday, May 19, 2010

AKU RINDU SYG KAMOO

Air mata ni susahnya nk berhenti..knpa dgn aku sebenarnya???apa yg aku nak sebenarnya??
Ya ALLAh Ya TUHANku...aku ingin kuatkan hati ku ini,org lain sedang berbahagia namun diri ku???mengapa penderitaan ini harus ku lalui..aku rindu suasana dulu..suasana yg kami 1 family happy tiada apa gangguan..tapi bukan lagi sekarang..tiada lagi gelak tawa,semuanya plastik,semuanya hanya berlakon,aku yg melihatnya terlalu pahit terlalu derita..

::adik::

andai adik ada....sekurang-kurangnya kak long ada tempat utk mengadu bersama,tapi semuanya sudah tertulis..adik pergi dulu sebelum sempat kak long dapat tengok adik membesar..sygnya kak long kat adik tak siapa dapat tanding,kak long tak lupa tuk lawat adik setiap kali singgah kat 'tempat' adik,kami semua merasai ketiadaan mu syg..adik..miss u sgt2,kak long syg adik..
al-fatihah to Mohd Naimmullah B. Kamarul Asri


::aku suka sgt2 since nie =.(::

4 comments:

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers