(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Thursday, May 20, 2010

::haruskah::

kejadian di tengah mlm....harus kah aku???arghh...semua sama jer..sggpnye dia buat mcm 2..aku mmg x sangka sgt2..hati yg tgh remuk makin sakit...arghhh!!!!aku sakit sgt2 bila ingat..mengapa n kenapa harus aku yg jd mangsa????xde org lain lagi ker??lain kali jgn la buat mcm 2 lagi..ayat2 memang 'giler baguzz' cair semuanya..berjela2 pjgnya..arghh!!!x sggp aku nk ingt..knp harus aku yg jd mangsa??ya ALLAH ya TUHANKU di hadapan MU aku menyerah segala-galanya..semalaman tikar sejadah ku basah dengan air mata yg x terhingga pengalirannya...sesungguhnya mmg bertambah lagi sakit ku..terbawa2 sehingga ke lena ku..arghh tidakk!!!!



::keJadIan paRah::

aku pown x taw pe lagi nk cter..but da result is to much!!!thanks 2 dat person..

p/s:credit so much 2 dat person..i remember dat's...

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers