(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Tuesday, May 25, 2010

::kebahagiaan dalam perpisahan::

embun pun takkan mampu
menyuburkan sekuntum bunga
yang layu pada musim luruh
yang dulunya mekar di sinar suria
bila sudah kering pasti akan gugur
seperti cinta kita yg jelas ternyata
semakin lama oh semakin rekah
menimbulkan tanya apa mungkin kita
temu kebahagiaan dalam perpisahan...
hurm..dh lama jgk aku x update kan,ye la camne nk wat setiap kali roomate ku berkumpul ada jer xtvt yg x d rancang berlaku n terjadi,so mse tiada utk ku mengupdate kn "my ucux" ini..ok la musim af dah berakhir kan walau aku x banyak mengikuti dia tetapi oleh kerana pengaruh kazen2 n kawan2 ku sikit sebanyak aku pat jgk la taw perkembangannya..atas 2 petikan dr lagu shahir juara af kali ke 8 ni..bila aku hayati bait-bait lagu ni,trus menusuk ke jantung hati ku..wah3!!!!hahahaha
aku ni always update yg sedih2 kan,smpai kn sume yg komen sal "my  ucux" aku ni

aku pon xtaw la pape laa...!!!








1 comment:

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers