(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Saturday, May 22, 2010

++perasaan yg tak terluah++

warghhh!!!awalnya aku bangun hari ni,tbe2 lak mood aku terus terjerumus ke arah "my ucux" aku ni..(。❤‿❤。)...byk sgt yg ada dalam kepala ni,kalau boleh aku nk luahkn segalanya,semuanya yg aku simpan..kita tgk la setakat mana mybe sehingga abis bateri laptop ni kot ..
ok..sepanjang mlm erk..pe yg aku lalui??wahh!!!!air mata alwaysz tumpah,aduss...rimasnya aku,tp semalam after calling..'nyah'!!! aku xtaw nape personaliti berubah..pandainya aku belakon..hahahaha..kenapa erk,org suka sgt pk kn bukan pasal aku??aku ckup tersentuh dgn kata2 nya semalam,setelah lama x tnya khabar dia,aku cuba kuatkan hati tuk call n nk tnya khabar,juz tuk lepas kn rindu yg melanda jiwa ni,selama ini dgn dia aku slalu rujuk pape,dia la tempat segalanya bagi aku,aku dah anggap dia sebahagian dari hidup aku,oleh kerana ada 1 masalah besar katanya,dia x dapat nak bagi perhatian kat aku,aku terima walau pahit..sepanjang mggu lepas aku selalu lalu kt kawasan umh dia,aku nk contact dia,aku takut,tapi bila aku bagi tahu skrg ni,dia salah kan aku,aku x tahu lagi apa yg aku patut buat,aku hormat dia sebagai seorang 'abg'..aku kuat sebab dia,but now aku 'kehilangan' dia..dia sms aku dan katanya x payah lagi contact dia pasni,so wat must i do??aku akan teruskan la permintaan dia,walaupun tanpa kerelaan aku...[wa hope abg akan bahagia suatu hari nanti,jgn gadoh2 lagi ok..jg akak leklok..jgn musnah kn hubungan yg dh lama terbina] ak x sempat nak pesan kat dia semalam,hope dia ikuti pe yg ada dlm ni...(◕‿◕✿)

::law dia masih ingat ttg pic ni::

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers