(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Saturday, May 15, 2010

.:cinta aku dan aku:.



.:cinta kau,aku dan dia:.

cerita atau realiti??mcm2 yg aku hadapi skrg ni..pe yg aku tahu..hidup x selamanya tetap pada 1 stage jer,mcm2 bentuk ada kan..hurmm...aku x berpeluang lagi tuk semua tue,its ok..aku kne terima semuanya,walaupun dia x rasa bersalah langsung but sampai bila kan aku nk mcm ni,dorang bahagia tapi aku merana,dorang lg best tgk aku merana mc ni hahahaha...pdn ngan muka aku ni..2 la wa,len kali ko kne tgk dlu,selidik dulu sape2 dia 2..jgn men redah jer..2 yg ptt ak pk sblm ni..ntah pape la,xpe la skrg die buat kat aku mcm ni,sok lusa ada la balasannya..konon2 semua "TAKDIR"!!!xpe la pe nak buat kan..

~diriku~

adakah sesiapa yang mampu mmahami diriku??da answer is.......???aku adalah aku,impian ku adalah angananku,tanpa itu semua ku x mampu nak hadapi hidup ni,aku perlu kuat walau pe yg berlaku,xkn ada sesiapa lg yg mampu ikuti diriku lagi,if aku keseorangan hanya diriku yg sentiasa bersamaku,aku adalah peneman setiaku..kawan2 bkn semua bleh d percayai,ada yg suka mengata belakang,manusia skrg nie..pe la yg ada pd dorg semuanya..termasuk aku.peyg ada??xde pown kan..duna akhir zaman mcm ni la.."kerana diriku bukan aku" apakah maksud cebisan lagu tilu itu???adakah sama dgn diriku???

2 comments:

  1. ish3...sabo ler...sesungguhnya suka duka adalah asam garam kehidupan...

    ReplyDelete

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers