(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Sunday, May 23, 2010

kenapa dengan aku???

aku sendiri pon xtaw kenapa ngan aku ni..aku ni siapa??aku suka apa?aku ni kenapa sebenarnya,selalu sggt jaga hati org,hati aku ni sapa la nak jaga!!ada ke yang sudi??aku inginkan seseorg di samping ku,hampir setiap hari,air mata berlinangan,aku rimas..rimas sgt2..pe yg aku nak sebenarnya??tolong la..aku tak suka dengan keadaan ni,aku ingin kan kegembiraan,aku x minta nak jadi seseorang yang tersangat sensitif,mudah tersentuh,aku x mintak semua 2,aku rimas..aku nak kuat,aku xnak semua tu..aku taw ramai yg rimas dengan aku..aku dh cuba buat sebaiknya,tp aku x mampu..tolong la diri ku ini YA ALLAH!!!

kanapa harus sekarang???arghh!!!aku x suka taw x keadaan mcm ni,aku benci org yg ske pendam kn perasaan dia dam luahkn bila x kena masa dan ketika..jangan la nk seksa jiwa yg tgh parah lagi ni..dh ada awek buat cara ade awek,x payah la nk luah kat aku lagi,dr dulu ko x g taw nape??ko dh bahagia sekarang baru nak jelas kan semuanya,simpan aje la semua 2,ko jge la awek ko 2 elok2,xyh nk lukakan hati dia lg,dan ko jgn cuba2 nak main kn perasaan aku plak,ckup la aku terseksa selama ni??

aku nk tido ngan lena..tolong la!!!!



No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers