(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Thursday, May 27, 2010

::rindu::

aku dh mula rindu..salah ke aku merinduinya..YA ALLAH,kuatkan semangat ku,tuk mengahadapi hari2 tanpanyya di sisi,sudah setahun lebih dia telah meninggalkan kan ku,cuma sejak akhir2 ni aku terlalu merindukannya..setiap mlm aku teringatkannya,aku rindu gelak tawa dia,aku rindu akan gelagat dia,setiap kali aku hot ke majuk ke,dia x jemu nak layan aku,pujuk aku..aku rindu sgt2 time 2,aku penah bisikkan kat dia,ckup la aku kehilangan selepas aku dapat dia,dia janji dia x kan tggl aku dan akn dapatkan aku secepat yg mungkin,namun semua 2 hanya tinggal kenangan,masih jelas di ingatanku,saat-saat akhir aku dengan dia,biasanya kalau kami bjumpa dia akn pastikan aku masuk dlu pagar kolej baru la dia gerak pergi,tp berlainan waktu kali terakhir aku dengan dia,dia tgglkan aku kesorangan dan berlalu pergi macam 2 jer,itu lah saat yg terakhir aku dgn dia,dan sejak dr 2 dia selalu menyatakan yg dia akan pergi jauh,dan berpesan agar jaga diri,aku selalu buat x taw jer,sehingga la hari yg aku akn ingt sampai bila2 tu muncul,aku kehilangan dia buat selamanya,waktu aku terima berita 2,aku x percaya langsung sbb bru jer aku lepas ckp ngan dia,aku org terakhir dapat ckp ngan dia sblm nyawa dia di ambil oleh PENCIPTANYA..



awak.sy rindu sgt kat awk..awk dh xde skrg.sy xde tmpt lg awk..knp di saat semua bru bermula.awk dh pergi tgglkan sy,ssh sy nk terima kenyataan ni..org ramai bg semangat tp dorg skdr berkata,x lalui x rasai apa yg sy hadapi,sy rindu sgt2..setiap kali lalu kat rumah awk,sy x dapat lupakan semua kenangan kita,sy nak awk aman kat sana..awk,ramai yg terasa kehilangan awk..terima kasih sbb selama ni awk byk bantu sy,awk x penah tggikan suara kat sy,awk sentiasa sabar melayan setiap karenah sy,awk teramat penyanyang orgnya..awk,ingt lg x awk penah janji ngan adik sy,yg awk nk belikan mainan utk dia,adik sy selalu tnya..sy x taw nk jawab apa,bila sy ckp awk dh xde.dia trus diam,dia tengok sy menangis dan dia pon sama,walau pun masa 2 umur dia bru 7 tahun,awk..sy rindu sgt2 kat awk.xde siapa lagi yg sy jumpa yg boleh ganti tempat awk.tenang la kamu di sana wahai sayang ku..tggu kehadiran ku.

Al-Fatihah untuk arwah Wan Mohd Faizal B. Wan Abdullah
 6 januari 1983 - 27 april 2009

:: kerinduan yg tak berpenghujung::

3 comments:

  1. sabar la ek....
    jgn sedeyh2 sgt..
    nnti x tenang owg di sana..
    alfatihah tok arwah...

    ReplyDelete

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers