(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers


Friday, May 21, 2010

::keLiru::

aku mmg btul2 keliru..perasaan bercampur gaul..aku rindu,tapi untuk siapa??aku sayang.tapi tuk siapa?diri ini terseksa menanggungnya..perasaan baru bermula,tetapi terumbang-ambing..sayang seseorang memang mudah..nk melupakannya amat payah..sesaat kenal dan ingat,sejuta tahun x kn mungkin boleh lupa..andainya dia dapat bacaperasaan aku saat ini..alangkah bahagianya..berdasarkan kata2 semangat yg dia bagi..trus menusuk ke kalbu..tapi,bila hari lain saat lain,lain pulak jawapannya..bukan aku tak bersedia,cuma aku terkejut..nak banding aku ngan dia,masih ada lagi perasaan hormat..aku mmg batul2 keliru sejak kejadian mlm 2..argh..wat must i do???aku harap sgt2 1 berita perkhabaran yg terbaik utk aku..aku baru nak bangun tetapi...peritnya!!!!
ya Allah..kau tunjukkan jalan yang sebaiknya untuk ku,andai dia takdir ku akan ku buka seluasnya pintu hatiku..hilang kn segala sangsi di dalam hati ku..ya TUHAN ku,kuatkan kan lah hatiku tuk menempuhi segalanya...amin.



:::lagu azzam ni banyak maksudnya kalau kita hayati semuanya.."KEKASIHKU":::

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers