(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎♥♥♥♥♥♥WelCoM3 To My WoRLd♥♥♥♥♥♥(●̮̮̃•̃)۶ (●̮̮̃●̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)‎

Search This Blog

Followers

Sunday, October 10, 2010

malam hari 10.10.10

owhh tonite rasanya malam yang penuh dengan ketenangan..mungkin iya atau tidak kenyataan aku tu??adoii..mengapakah diri ku ini??why najwa??apa yang tak kena lagi???hurm..banyak lagi benda yang tak selesai..apa penghujungnya pun aku tak dapat nak pasti kan..lama lagi ke aku hidup??sempat ke aku bahagiaka keluarga aku??larat ke aku nak hadapi semua ni...banyaknye keluhan aku..Ya Allah berdosanya aku..arghh!!!aku nak bangkit balik...aku nak keluar dari dunia ilusi ni..aku nak kan semangat yang baru..aku perlu kuatkan diri aku..aku dah tak terdaya nak harungi lagi semua ni..aku nak kan sesuatu yang boleh aku capai dan aku tak nak lagi orang pandang serong kat aku,aku juga seorang hamba Allah yg lemah,yang punya hati dan perasaan..ya..selama ni aku hanya menelan apa saja orang cakap..ramai orang menilai di sebalik diriku ni penuh dengan kegembiraan.kesenangan..namun bagi aku??da penat nak jadi semua tu..jiwa aku benar-benar tersiksa..aku ingat lagi,dulu berkawan bagai nak rak..sekarang habuk pun tarak..siap cakap aku ni meraih simpati pulak..owhh noo!!!aku cuma ingin meluahkan apa yang aku rasa,aku tak suka ganggu orang,tak sebarang orang dapat aku luah kan apa yang aku rasa..aku memang betul-betul cemburu bila aku tengok ramai yang sedang berbahagia.bergelak tawa..namun aku??tiada dapat aku merasai nikmat itu..ramai sangat da cakap aku macam-macam..tapi ada ke yang wujud nak tanya kenapa aku jad macam ni??tak da un kan..ye la,mulut manusia tak akan aa yang dapat kawal..cuma yang mampu aku lakukan ialah hanya mengadu kepada yang Maha Mendengar saja..yang Maha Mengetahui apa yang aku hadapi..Dengan KeizinanNya aku masih lagi bernafas sehingga saat ini..Ya Allah sesungguhnya aku lah insan yang amat lemah,hanya padaMu tempat aku mengadu..aku rindu akan kasih sayangMu..aku inginkan KeredhaanMu..agar aku dapat measai nikmat yang telah Kau zahirkan untuk ku..amin Ya Rabbal Alamin..~

No comments:

Post a Comment

paling-paling kurang tinggal la jejak yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::jiwa aku::

++NABKA++

Daisypath Happy Birthday tickers

Pinjaman Allah untuk ku

Daisypath Anniversary tickers